Alive.

2010-03-18 21:04:54 ♥ Vardagsliv

Tack för era krya på er kommentarer! ♥

Äntligen känner jag mej så gott som helt återställd, eller nja snuvig och hosta kvar men det är ju sånt som kan sitta flera hundra år till ;).
Vi har alltså vart dunder förkylda, började i söndags efter vi kom hem från 2årskalas.
Kände mej konstig när vi var där, frös massor och jag som "aldrig" gör det annars. Kom hem och upptäckte att jag hade feber, sen körde det igång. Chloe insjuknade snabbt efter, måndan var hon febrig, hostig och snorig.
Hennes feber är också borta men snorar och hostar fortfarande.
Snorat har hon visserligen gjort i flera veckors tid nu, känns som att det rinner i allas näsor den här årstiden..
Hoppas dock att det slutar rinna nu efter denna förkylning..
Matvägra har hon också gjort ett tag, antar att det har att göra med snuvan. Äter sämre och sämre och vägrar typ allt. Även om hon får gegga själv, vilket funkat tidigare. Jaja det blir nog bättre snart :)
Huvudsaken är att man inte tvingar i henne, hon får äta om hon vill istället.

Det som vart bra med att vara sjuk är att man inte kräkits något, fast jag kräks hellre 17ggr om dagen än att inte få någon luft. Skitjobbigt att vara höggravid och toktäppt i näsan samtidigt, hej andnöd! Skulle jag få svininfluensan nu skulle jag dö på 2sec :) Men ja nu när förkylningen släppt har kräkandet återkommit, not so nice..

Jaja nog om det, uppdaterar mera imorgon..
Med bilder och annat spännande ;P

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: