BM besök.

2010-03-22 14:39:19 ♥ I väntan på lillebror

Imorse var det Pappan och Chloe som hamnade på öppnaförskolan istället för mamman och Chloe.

Trodde han skulle totalvägra att gå dit, men nepps det gjorde han inte. Han var väl nyfiken på att se vad det är vi gör om dagarna kan jag tro. Sen var det dax att väga Chloe också och se om hon gått upp eller ner nu under matstrejken. Så han hade inga andra val än att gå dit ;)

Ökat på längden hade hon iallafall gjort till 80cm och gått upp nått gram, vet inte exakt men tror hon låg på 10.5kg nu. Skönt att hon inte gått ner iallafall, vilket jag var inställd på att hon gjort då jag tyckte kläderna satt så löst jämfört mot innan.. Kanske mera muskler och mindre fett nu när hon rör sig så mkt ;)

 

Iallafall så far jag vidare till barnmorskan. Vart ett väldigt snabbt besök då hon råkat dubbelboka hela dagen och var helt själv på mottagningen. Men kollade sånt dära standard järn, blodtryck, sf, hjärtat på bebis och vikt.

Blodtryck var bra, järnet lite sämre än sist. Jag är så dålig på att komma ihåg järntabletterna, så nu måste jag skärpa mej! Vikten var +0 (sammanlagt +6kg) och sf måttet 30 i vecka 30 (30+0). Lillebrors hjärta slog på fint i 140slag/minut. Hade också lagt sig med huvudet neråt, vilket jag verkligen känt ;)

 

 


Kommentarer
2010-03-23 09:55:04 http://rebeccathoren.blogspot.com

Jag har också haft turen att inte gått upp så mycket under min graviditet, visst att jag har 7 veckor kvar till BF (14 maj) men jag hoppas jag slipper gå upp allt för mycket till :) Hittills är det +2 kg.



Lycka till med allt!

Rebecca
2010-03-23 18:44:23 http://www.catti.se

Spikrak kurva där! :D

Kattens
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: