Tisdag?

2010-03-23 21:18:22 ♥ Vardagsliv

För det är det väl idag?
Har ingen koll alls på vad det är för dag, och den här påsken som kommer förvirrar mej.
Även fast jag har en almanacka framför mej så förstår jag inte om det är nu i helgen eller nästa det är påsk haha.
Gravidhjärnan är inte att leka med ;) Iallafall inte den och min annars ofokuserade hjärna tillsammans.
Ska bli intressant att se hur det blir när amningshjärnan anländer denna gång..

Med mat i magen vart dagen mycket bättre och jag kände mej inte så nära ett utbrott längre ;)
Chloe verkar ha återfått sin aptit nu iallafall, skönt! Har iallafall fått i sig gröten till frukost och sen mat två gånger, inga jätteportioner men ja hon har iallafall ätit, härligt!

Jag är sjukt sugen på godis, haft min höggravida vän på besök nyss. Hon är beräknad att "pluppa" om 3veckor, vi har suttit och kollat på halvåtta hos mej och matbilder på nätet och suckat efter att få äta. Jag hade typsikt nog inget att bjuda på, jag som alltid har något bakat annars. Men just nu är jag mest sugen på kyckling sallad, nybakt bröd och sen en stooor skål smågodis efteråt...

 

Haha upptäckte att det var någon mera som var intresserad av att vara med på bild ;)

Usch vad jag börjar se trött och gammal ut, tror jag måste önska mej rynkkrämer och  en botoxbehandling när jag fyller år... Såg faktiskt här om dagen att några små fina rynkor börjar komma, ahhh... Vart tog tiden vägen..



Kommentarer
2010-03-23 23:14:03 http://www.hecate.se

Fina linjer heter det faktiskt, inte rynkor ;)

maria
2010-03-24 13:46:21 http://acarolinas.blogg.se/

men snart är det din tur att pluppa med ju, bara 9 veckor. en annan har 21 veckor kvar, haha :P

rynkor visar att man levt ordentligt och skrattat mycet tycker jag, har själv en pytteliten runt munnen redan, haha ;)

carolina
2010-03-24 19:30:21 http://mammaflikkan.blogg.se/

Nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus, dock känner jag fortfarande inte mkt till inspiration till bloggandet och varför vet jag inte. Men hur mår du?

Malin, 21 år & Gravid
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: