Tisdag.

2010-03-02 15:31:13 ♥ Vardagsliv

Började dagen med öppnaförskolan, där var det meandi "party".
Hittade massor med fint och fastnade för 2klänningar till Chloe och en body till lillebror med matchande snuttetrasa.
Men fick beslutsångest och beställde inget. Ångrar mej lite men ja man kan ju alltid beställa senare.
Helt galet fin turkos var det iallafall, turkos är kärlek som sagt ;)



Men åh nu när jag ser kläderna igen så ångrar jag mej massor att jag inte handlade, aaah typiskt!

Vi åkte hem rätt snabbt igen, Chloe var supertrött och kinkig. Tror hennes snuva är på väg tillbaka, kändes något varm nu senare så ska kolla tempen när hon vaknat.

När vi kom hem kom mormor över och hälsade på, jag passade på att städa. Damsuga, skura golv och skura köksluckor. Aldrig mera att jag tänker ha vita köksluckor med spår i, allt fastnar och sen spricker färgen. Värdelöst! Nästa gång blir det smutsgrå luckor haha..

Förresten så ska vi åka till Ullared i helgen, spännande! Antingen åker vi natten till fredag eller lördag. Jag hoppas på det första. Det blir bäst på alla sätt och vis :). Chloe ska vara hos farmor under tiden vi är borta, ahh sova utan min sessa hur ska det gå?! Haha tror faktiskt det kommer gå jättebra, iallafall första natten. För det kanske kommer att bli två, oj oj.. Jaja jag får tänka på hur mycket roligt jag kan shoppa och att få sova ut ordentligt, eller hur? Känner jag mej själv rätt så vaknar jag tidigare än tidigast.


Kommentarer
2010-03-02 20:14:21 http://frudernmar.se

finns det olika sorter.. jag har comp ..

frida
2010-03-02 20:18:58 http://emmaoskrutten.blogg.se/

Ja jag vet inte. Sambons bröder kallar mej för faster till deras barn...

emma-mamma till meja
2010-03-02 20:21:28 http://stocktownstories.blogg.se/

fina grejer, har oxå shoppat MASSA barnkläder i veckan!

freja
2010-03-02 20:43:10 http://psychololita.blogg.se/

åh vad fina kläder! :D



ja jag har hört fler som "klagat" på samma problem, vad konstigt! nja, vi kan inte leva så mycket utöver det vi gör, vi har liksom inte pengarna. blir ju sista månaden med föräldrapenning, jag är ju arbetslös nu. så man gör vad man kan. tror inte det blir så tråkigt, kanske om man gör det lång tid, tänker att det är bra för dante också, han äter ju det vi äter. barn tycker ju om att äta samma mat, det blir en trygghet :) så kan man ju byta ut maten på helger och så :)

kram!

stina
2010-03-02 23:17:29 http://johannaostblom.blogg.se/

Gekås är ju sååå kul! :)

Johanna - mamma till Leia
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: