Torsdag.

2010-03-11 19:01:20 ♥ Vardagsliv

Mycket trevlig dag hos mormor, fint humör som tur var. Denna gång var det dock Chloe som vart trött och strejkade på slutet, och jag med. Jag behöver min middagslur ;)

Vart inget av med korten.
Glömde helt bort att flytta pengar i går mellan kontona så jag kunde inte betala dom idag.
Typiskt! Men måste ju ändå tillbaka snart för att skriva på sånna dära faderskaps papper man måste skriva om man inte är gifta. För visst måste vi skriva det även denna gång? Har hört någon sagt att man inte behöver det om man har barn sen innan?

Har lite svårt att blogga och skriva på tangentbordet då jag skar mej rakt över fingertoppen igår, så vi säger väl så för idag :) Nu blir det Cherry Coke och filmmys med älsklingen!

 

 


Kommentarer
2010-03-11 20:32:24

Jo man måste skriva den här gången med! :s

2010-03-12 08:50:04

Du måste skriva på papperna om faderskap även om det är ert andra barn. Bara om man är gifta som man inte behöver.

2010-03-12 12:54:55 http://zmeu.webblogg.se/

Mina föräldrar fick skriva under varje gång och till och med när deras femte(!) gemensamma barn föddes så var de tvungna att svara på fåniga frågor som "vet du hur barn blir till?" och liknande...löjligt system.

Emelie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: