Fredag.

2010-05-07 20:27:50 ♥ Vardagsliv

Fredag = rastlös så fort man öppnar ögonen haha.

Bestämde att jag och Chloe skulle fara till uppsala och införskaffa en present till Elinas bebis Alfred vart en till kims prinsessa Wania med kunde inte låta bli när jag såg alla supersöta tjejkläder. Vet inte hur många gånger jag kom på mej själv med att stå på "fel" avdelning. Bilder på det blir det inga av, för jag vet att mammorna är här inne och kikar ibland ;).




Vart även en topp till mej, ser ut som alla mina andra toppar (svart/vit och randig) förrutom att det är puffärm på denna haha. Hade en regel där ett tag att ingen mera randig eller svart topp fick komma in i garderoben men nja jag trivs ju som bäst i det. Är nog igentligen en klänning men mera en topp just nu. Sen blir det klänning när magen försvinner, toppen! Såg massor med annat fint på Lindex också, ibland kan dom ibland inte. tror det blir ett besök där igen snart sen när magen försvunnit lite.
Lillbrodern fyndade vi en vinter/höst overall till, när den var på rea så var det ju dumt att låta den hänga kvar där i butiken alldeles ensam ;).
Till C kunde jag inte låta bli dom dära söta topparna jag tipsade om igår, så mycket finare på riktigt! Vart också några huvudbonader åt henne som faktiskt behövdes. En sväng på barnenshus vart det också och en bubblande gräsklippare fick följa med hem, kikade också på gungställning men det får vi tar när starka pappa är med och kan bära.


Gräsklipparen var iallafall riktigt rolig, i mina ögon då ;) Chloe tyckte väl att den var sådär. Kommer nog uppskattas mera sen när hon sett pappa med han stora. Roligt att jaga blåsbubblor var det iallafall!



Ruskigt fin mössa!

Något galet är det iallafall som är på G med lillskruttan, hon är inte alls sig själv. Men har sett att det är bubbligt och knöligt i munnen på henne. Massor med kindtänder som är på G och kan tänka mej att det gör riktigt ont när dom ska igenom. Testar gränser har hon också börjat med och iiih vad roligt hon tycker det är, INTE jag!
Längtar inte alls tills den riktiga första trots perioden..


Nu på kvällen har vi vart hos mormor och bonusmorfar och grillat, gott men galet mätt nu.
Skulle iofs sitta fint med lite choklad som efterätt, är sugen på att testa någon av dom nya smakerna kokos eller polka. Men mannen är nog för upptagen med altanbyggandet för att behaga sin kvinna och åka till affären ;).
Jag har sjukt ont i ljumskarna och pullis efter dagens äventyr så jag sitter där jag sitter. Galet mycket sammandragningar också, inte direkt onda men obehagliga. Haft massor i natt, regelbundna också.
Men läste att barnet nu skulle vara färdigt så ja det gör ju inget om han kommer. Men nja han får vänta tills helgen är slut. bäst så...

Imorgon är det dax att fixa håret igen, vet inte riktigt alls hur det kommer sluta. Förhoppningsvis lite ljusare ;)



Kommentarer
2010-05-08 19:20:51 http://stocktownstories.blogg.se/

supersöt mössa!

freja
2010-05-08 20:47:18

Va fina bilder :).



Börjar du bli nervös inför bf-dagen?^^

2010-05-09 12:22:40 http://enburkrussin.se

hej hej..

håller med dig om Ruskigt fin mössa!!! VAR har du köp den, en sån vill jag ha till Stina.. superfin ju...



nu kommer snart bebis va?



kramkram

Mamma Russin
2010-05-09 22:04:03 http://www.catti.se

ååh vad fin mössa! :) Och härligt med gräs. :) Här har vi fortfarande lite snö kvar i dikena på vissa ställen. ;)

Kattens
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: