Panik...

2010-05-12 21:02:18 ♥ Vardagsliv

Idag har det kommit ännu mera slempropp. ordentligt. Mysig info jag vet ;) Men ja nu vet jag iallafall att den börjat släppa och att det inte vart/är något annat.
Men iallafall, efter det så gick det verkligen upp för mej att "shit jag ska ha barn snart!"
Alltså va? Jag vill absolut inte föda något barn haha, verkligen panik ångest bara "nej nej nej, inte nu nej nej".
Förra gången såg man framemot det denna gång känner jag bara panik och rädsla.
Mannens kommentar "vad ska du vara nervös för du har ju fött barn förr?!".
Hahaha jaaa men just därför!

Iallafall så var vi in till Uppsala idag, altanen är nu färdig och vi skulle köpa en matta att lägga där ute.
Tyvär var den slut i rätt färg, skulle köpa lampor att ha utanför också men ja dom var också slut.
Så då tyckte mannen allt var bajs och ville åka hem med detsamma.
Övertalade dock honom att vi måste köpa en gungställning, så en sådan vart det och en mjuklift till vagnen (hade lånat en hårdlift men den var förstor).
Imorgon ska det bli fint väder igen, så det blir en heldag ute på gården skulle jag tro, inviga gungan!
Mysigt!
Något sugen på en promenad också, tror faktiskt jag ska prova mej på en kortis. Vi får se vad kroppen tycker ;)





Kommentarer
2010-05-12 21:43:39 http://psychololita.blogg.se/

haha fan vad läskigt!

själv längtar jag till nästa förlossning, för jag längtar tills barnet kommit, men faasar för graviditeten! :D

stina
2010-05-12 21:56:41 http://sarasrum.blogg.se/

Spännande att det börjar hända grejer =). Men får hoppas han vill stanna en liten stund till så du känner dig redo!

Sara - Mamma till Max 1,5 år
2010-05-12 23:21:02 http://fourkids.blogg.se/

Grattis till gungställningen:-)



Jag förstår PRECIS hur du känner å tänker nu...men försök göra som jag gjorde när Elliott skulle födas å jag har PANIK över att krysta---jag tänkte så här: Ju ondare det gör, desto närmare bebis är man. Å när bebisen väl är ute är all smärta BORTA å man överrumplas av andra känslor--LYCKA, KÄRLEK mm mm!

Svårt? Svar JA, men kanske värt ett försök:-)



Oj, Lilleman kanske inte stannar i magen tills 21:a :-) .... SPÄNNANDE, Annah!!

Cathy
2010-05-13 05:23:16 http://evamys.blogg.se/

Jaså? Jag har hört tvärtom, att det är lättare att se fel på en pojke. Alltså dom säger att det är en pojke så kommer det en flicka. Just för att flickor kan vara så svullna mellan benen så det ser ut som något som sticker ut och då tror man det är snoppen!

Evamy - mamma till Alva och bebis i magen
2010-05-13 08:42:04 http://meandpeanut.blogspot.com

Ja shit...det är snart dags! Jobbigt med rädslan dock... Hoppas att det ger med sig! Det kommer att gå jättebra!

Maria

Vi köpte en gungställning till abbie förra veckan. Riktigt kap fr k-rauta för 500kr istf 1000!

madde
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: