Tisdag.

2010-05-18 20:18:17 ♥ Vardagsliv

En dag till har gått, och ingen bebis ;).
Dock så syns det nu tydligen på mej att det är dags snart haha, har fått kommentarer om det iallafall.
Så ja vi får väl se om det stämmer eller inte. Fast snart kan ju vara allt från nyss till flera dagar.
Nu är iallafall mamma hemma och ledig en vecka så skulle passa väldans bra om han valde någon av passa in då.
Har ju gissat på fredag :) Men känner mer och mer för varje dag som går att njett detta barn kommer ta tid på sig. Har fått börja gå på toa oftare och oftare, en gång i halvtimmen minst nu idag på eftermiddag/kväll (kommer ihåg från sista dagarna med C i magen). Varje gång jag får en SD så trycker det på neråt. Som att han försöker pressa sig ut :S Jätteobehagligt.

Iallafall så har vi spenderat en del av dagen ute, gungat massor och sen vart till lekparken en sväng med några vänner. Chloe tyckte sandlådan var väldans rolig och att sanden och gruset smakade himlarns gott! Så skönt med detta sommarväder men benen är nu som stockar och jag skulle gärna ligga i ett kallt badkar större delen av dagen. Så glad att jag slipper gå höggravid i sommar, det hade jag inte pallat.



Kommentarer
2010-05-18 21:29:10 http://malinsmix.blogg.se/

Hoppas han kommer snart, måste ju vara jättetungt nu? Kram

Malin-mamma till sam
2010-05-19 09:19:21

Ojoj.. här har jag missat ser jag.. jag har juh missat att gissa ankomst för bövelen!



Hmm..vad ska jag ta denna gången?? Hmmm.. helst idag om jag förstår rätt? ;)



Njee..jag gissar på söndag, på morgonen någångång.



Om jag förvirrat dig med olika nick (jag har förvirrat mig själv) Så ere ja som älskar hello kitty å döskallar precis lika mycke som du gjorde förr iaf ;)

/frk greta

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: