Seg vecka.

2008-10-27 12:51:09 ♥ Vardagsliv

Ja det är ju ganska så lång tråkigt det här med att vänta på bebis.
Iallafall just nu när det verkligen inte finns ett dugg att hitta på, känns lite onödigt att storstäda huset när det ändå är massa renovering som sker och byggdamm som cirkulerar runt, bättre att ta tag i det ordentligt när det är färdigt, eller hur?

Imorgon åker jag nog med mor och janne till Sthlm för att hälsa på lilla syster, har inte riktigt bestämt mig än.
Skönt att komma iväg och få en dag gjord men det är lååångt att åka bil. Så vi får se, vill ju träffa systeryster också.
Onsdag och fredag är det uppsala besök och torsdag är ända dagen det inte finns några planer, nån som vill göra något kanske?

Sen nästa vecka är det ju ullared och efter det börjar allt pysslande innan bebisankomst :)

Kommentarer
2008-10-27 15:09:34 http://medbebisimagen.blogg.se/

Förstår helt hur du känner... Jag har varit hemma i stort sätt hela graviditeten, stöjobbade några månader i somras och en vecka nu i höst men inte mer än så.

Känns konstigt, men snart har all tid gått =)

carro
2008-10-27 16:17:01 http://annlouise.blogg.se/

Åh gu vad roligt med Ullaredsbesök! Min gravida kompis var där och hittade massssssssor till bebisen. :P



Kram

Ann-Louise [En bulle i ugnen]
2008-10-27 21:13:49

skoj med ullared! vilka ska åka?

2008-10-27 23:57:05 http://carpeannah.blogg.se/

Sofie: Jag, min storasyster och hennes storasyster ;)

Annah - med bebin i magen
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: