Nähmen usch

2008-06-30 17:49:06 ♥ I väntan på Chloe

Alltså usch!
Jag ser bara skabbigare och skabbigare ut för varje dag som går.
Håret ska helst tvättas 3ggr/dan och hyn har åter igen sagt upp sig.
Magen bara jäser, iofs är det bra men det känns ivägen mer och mer för varje dag. Hur fasen kommer det kännas om några veckor till? Men gissar att man vänjer sig?
Man får väl inte klaga nu utan bara tacksam för att man har en bebi i magen, men jag måste få gnälla ur mej liiite.
Förhoppningsvis så går den här fulheten över snart, men tänk om den sitter kvar tills barnet kommer?
Kommer ju säkert vara såååå värt det :)

Men jag har läst någonstans att man blir "fulare" om det är en kille/tjej i magen. Kommer inte ihåg vilket bara.
Hoppas på tjej ;)

När jag tittar mej i spegeln så ser jag detta, typ.

 

Kommentarer
2008-06-30 18:14:06 http://helaherligheten.blogg.se/

Ha ha ha ha =) Vilken rolig bild. Det kommer nog att kännas mycket bättre framöver =)

Jeanette
2008-06-30 20:43:39 http://soya.blogg.se/

I know the feeling :S



Mitt kommer och går och just nu är det lite svacka. Finnarna har fått ny fart, man svettas som fan och håret blir skitigt på en halv dag :(

Soya
2008-06-30 20:54:43 http://pyttis.blogg.se/

men annah! haha nu är du inte särskilt snäll mot dig själv.



I bet you strålar av graviditetsluminositet!



(hmm sicka svengelska utttrcyk det bidde här då).



Gumman. Så glad för din skull!



pussar!

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer
2008-06-30 21:46:55

Jag tror på flicka.. och om man "blir fulare" så sägs det vara en flicka.. haha.. inte för att jag tror du är ful direkt..

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: