Tusen idéer.

2008-10-13 10:25:29 ♥ Vardagsliv

Slutar alltid i att ingen blir av.
Jag har massor av saker att göra, inga viktiga men sådär som kan göras om jag får tråkigt.
Eller om jag behöver aktiveras, och varje dag när jag vaknar tänker jag "idag ska jag fasen göra det, det och det.
Jag har så mycket inspiration och lust." Sen skyndar jag mej att vakna, arbeta och sen hem för att sätta igång.
Men det blir alltid samma sak, jag somnar istället :)
Haha nej men kanske inte riktigt alltid, men nu ska jag fortsätta med mitt spelande istället och försöka klara sk*ten utan att få utbrott var 4:de sec. För skapar lusten för allt annat försvann..
Ska iallafall "försöka" låta bli att somna, men känner redan nu hur hopplöst det kommer vara att ens låta bli.
Ögonen glider ihop hela tiden, och ja det vart inte många timmar sömn alls inatt, kunde inte sluta läsa min bok och klockan han bli 3innan jag gav upp.

Kommentarer
2008-10-13 10:43:55 http://moolin.se

Sömna är bättre än sex, alla gånger!

Mallan
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: