>

2007-12-12 12:49:01 ♥ Vardagsliv

Saknar ju att skriva här.. Att det lätt blir ett sånt beroende det här med bloggandet..
Iofs så är jag ett beroende människa som blir besatt i allt! Gillar jag det så är det ordentligt och nästan till överdrift, gillar jag det inte så är det ren avsky mot just det. Svart eller vitt det är jag! Det är min personlighet..

Allt annat börjar kännas bättre, skönt! Eller ja i perioder iallafall.

Idag/kväll/natt blir det lussevaka med Alma, det är något vi alltid gjort alla år. Igentligen är vi inte ett dugg intresserade av lucia på tv'n på morgonen eller annat utan det är bara något vi gjort ändå.Inatt blir det nog massa tv tittande, eller serier. Har börjat kolla på Las vegas på eftermiddagarna på 5:an. Det är ju så jäklarns bra! Så var tvungen att ladda ner alla säsonger som finns, spännande! Sen kanske jag kan få min julklapp av Alma lite tidigare, jag ska ju få Nip/tuck! Jaaaa!!

Nu blir det kaffe så jag vaknar till liv och inte somnar om igen.

Kommentarer
2007-12-13 19:35:57 http://pyttis.blogg.se

näe jag kör inte med ocrnummer som fakturanummer eller namn går bra.

va roligt att du gillade linnet!
är alltid nervös för att folk ska hata mina grejer.

Hur mås det med dig idag ?
kramar!

anna
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: