> Åh

2007-12-16 17:12:24 ♥ Vardagsliv

Sååå bra igår!!
Jag är kärare än kärast i Manson! I mina ögon är han ju bara sååå het!

Massa strul när vi skulle ta oss dit och komma rätt haha, vi såg verkligen inte globen även fast vi bara var några 100 meter ifrån haha. Men ja vi kom i tid iallafall, hade inte gjort något om vi kom senare. Såå lång tid mellan banden, inte så mycket för turbonegro så det hade man faktiskt kunna missa. Men kul att se ändå!
Synd var väl att vi hade sittplatser, jag hade gärna hoppat runt där nere bland dom andra.
Vart Alma som fick följa med istället då troll hoppade av i sista minut, men det gör inget darling. Vi är förstående ;)
Nu längtar jag tills dvd'n kommer ut då han filmade hela konserten och jag vill se den igen, igen och igen!
Galet mycket folk var det, och alla möjliga stilar på dom. Skoj att bara se det, förrutom dom som satt bakom och gav oss extremt mkt tinitus flera ggr.

Nu ska jag slappa på soffan och äta bakis mat. Fast jag inte är bakis, jag håller P sällskap.



Bästa låten igår! Eller nja alla var lika bra, men denna fastna på hjärnan direkt!

Kommentarer

ooooh från igår=)

jag filmade oxå. kanske man ska lägga ut de på youtube..

jaaa han ÄR het!

Sarah
2007-12-17 14:49:35 http://pyttis.blogg.se

HÄRLIGT!!!!

puss!

anna
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: