> Bättre

2007-12-20 13:17:46 ♥ Vardagsliv

Känner mej faktiskt en smula bättre idag, även fast jag sovit as dåligt hela natten och vaknat av feberfrossa flertal gånger. Men Kan Jang är superduper!
Mamma kom och väckte mej imorse och började plocka och städa, så då var det bara att kliva upp och hjälpa till. Hade ingen lust alls att göra det men ja hon hade ju inte låtit bli att göra det själv ändå. Så nu är det bara datarummet och köket kvar att städa sen är det fint till jul. Skönt!
Imorgon blir det iallafall stan (finaly) men 2ggr haha, åker med mamma på morgonen och sen hem igen och tillbaka med Baby. Vi lär ju inte vara ensamma. Ska ju handla sååå mkt grejer, mat till julen och mat till annars. Sen några julklappar som är kvar, men jag tror jag har klart redan vad jag ska köpa. Det är nog inga problem. Det värsta är att handla mat, jag hatar det!
Fruktansvärt trist!

Nu ska jag äta lite mandariner till frukost/lunch. Gottis! Absolut bästa frukten!

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: