> Blond igen?

2007-12-05 21:41:47 ♥ Bilder

Jag har beställt blekmedel nu (tack, Karro), ett j*vligt stark sådant. Kan hända att håret ramlar av, men ja vad gör det? Det finns ju peruker image25. Satt och kollade på bilder här om dan och kom på att jag saknar det blond/svarta JÄTTE mycket! Det var ju så fint, men fasen vad man fick trassla med håret hela tiden. Jag får infall lite då och då att jag ska bli blond igen, sist slutade det efter 6blekningar ändå i att jag vart svart igen. Men ja jag gör ett försök till! Trivs jag inte i det denna gång heller så ja då är det ju bara färga tillbaka igen. Håret kommer bli sådär härligt slitet så det är lätt att greja med det, det är nästan omöjligt att göra något nu. Det är bara mjuk och äckligt! Jag gillar trasselhår!

image29
Kanske inte dom snyggaste bilderna image30 men det är sådär det ska bli igen iallafall. Om det bara kunde växa liiiite snabbare.

image24image21

Kommentarer

Men du är ju skithet i svart!! jag tycker de..
ja visst är tröjan fin fin:-)

trevlig kväll!

Sarah
2007-12-06 00:51:34 http://pyttis.blogg.se

åh damn girl - vi har nästan sett likadana ut =)

ja du..denna gång svarade jag ja på en inbjudan till mingelparty så ikväll ska jag festa med veckorevyn och reebook.
kram

anna
2007-12-06 00:56:20

Mwahahaha, måste säga att bilden längst ner till vänster är ju bara fööör het ;P

2007-12-06 21:11:32 http://www.crazygirl.se

Jag tycker oxå du är hethethet i mörkt hår! Fast förstår såklart om du vill ändra. :D
Apropå Desperate Housewives så följer jag avsnitten på TV.. och nu vågar jag då inte gå in på kanal5:s hemsida efter det du skrev om det, skäms på dom!
*kramar*

Malin
2008-05-12 19:43:02 http://abstinence.blogg.se/

Vart hittade du det blekmedlet?

Soya
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: