> Evan Almighty

2007-12-01 15:47:04 ♥ Vardagsliv

Precis kollat färdigt på Evan Almighty, vilken film!
Var längesen jag såg en så spännande film image18. Även om det nu kanske var en barnfilm? Så var den faktiskt superbra! Jag tror inte jag behöver skriva så mycket om vad den handlade om för alla har nog sett reklam på tv för den. Om inte handlar den om Bruce som får ett uppdrag av Gud att bygga en ark, för att det kommer en syndaflod. Sen händer det massor(!) med galna saker. Kul att se hur duktiga dom varit med djuren, helt otroligt att det går. Så nu vill jag verkligen ha en liten apa image18


Fimen får iallafall 5 Hello Kittys i betyg av 5 möjliga.

image26image26 image26 image26 image26

image24image21

Kommentarer
2007-12-01 16:22:44 http://www.crazygirl.se

Hej!
Tack för tipset! Jag ändrade bakgrunden nu, men den kanske skär sig mot det övriga. Men får väl fixa det nån dag om det verkar för störigt.
Jisses.. Du är så otroligt megasöt! :D Jag måste få fråga, hur gammal är du? :)
*kramen*

Malin
2007-12-01 16:55:16 http://www.crazygirl.se

Evan Almighty har jag velat se.. älskade Bruce Almighty. :)
Nu är det fixat.. du kanske får ta och uppdatera på båda sidorna för att det ska synas, så att säga, om du kanske använder firefox.
Men nu måste jag nog fixa färgerna i bloggen också. Men det får bli en annan gång. *gäsp*
Tack för hjälpen! :) :)
*kram*

Malin
2007-12-01 17:41:33 http://pyttis.blogg.se

åh vad roligt med tomtarna gumman!

..du..kan inte du maila mig..angående linnet..

kram

anna
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: