> Funderingar om julen

2007-12-03 00:20:17

Julen..
Det närmar sig med stormsteg.. Har fortfarande inte riktigt klart över hur det blir. Vart vi ska vara, vilka det ska vara. osv..
Det jag önskar mest av allt är att det blir en bra jul, en utan tjaffs och hemska ord..
Man glömmer så lätt bort att det nästan alltid varit så, kanske förtränger man det snabbt som attan för att det inte ska göra så ont. Jag vill ha en lugn och fin jul utan den där inre stressen som gnager över att snart kommer det massa påhopp och elaka ord. Det tror jag att vi önskar oss allihopa? Just nu orkar jag bara inte en till jul på samma sätt som förr. Vi kan väl testa något nytt? Att bara vara snälla och tycka om varandra, om man nu inte gör det så kan man väl låtsas?Det finns ju faktiskt 364dagar till på året att använda sånt dummt på..

Kommentarer
2007-12-03 04:56:48 http://www.crazygirl.se

Hej!
Jo, tack jag blev oxå himla nöjd med Nemi och ja, hela layouten. :)
Ja precis, jag ska på utredning, om ca 5 månader, ska kolla om jag har sömnapné och då kan jag inte ta tunga benzo-mediciner. Men jag har iaf fått utskrivet Theralen, men jag får sån kraftig hang over-känsla av den.
Trist att ni inte verkar kunna samsas under julen. :/
*kram*

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: