> Igår

2007-12-28 20:00:01 ♥ Vardagsliv

Dagen igår kom familjen Storasyster och hälsade på.

image41

Öppnade julklappar och åt mat, orkade inte laga iordning något och vi var less på julmaten så det vart pizza. Så himla gott det var! Kul att träffa hela familjen också eftersom vi inte setts på länge och har vi setts så har det inte vart iallesammans. Alice var Rudolf med röda mulen efter att ha ramlat på tomten hemma hos pappa, såg riktigt skoj ut.
 
image42

Av mig fick dom en varsin "läskig" tröja med döskalle på, Alice uppskattade sin mycket och satte på sig den direkt. Sen Hello kitty toppar, spel och bok. Inte så jättemycket saker men dom har fått massa andra saker under året bara ändå. Jag gillar att köpa saker till barn, dom blir ju så glada.

image43

Glada och fina barn gör en alltid varm och glad i hjärtat <3

Jag fick jättefina klappar jag med, ett SUPERfint Buddha ljus (har letat som en galning efter ett sånt), ett ljusfat jag inte kommer underfund med om det är svart eller grönt än och 2stora kartonger som jag ska ha i mitt bliviande datarum sen, kommer passa utmärkt bra! Nu har vi sovrumet där, slänger in en bild på hur det ser ut just nu.

     






Kommentarer
2007-12-28 22:09:36 http://songbirdie.blogg.se

Härliga bilder, snyggt hem!

Linda

vilken jäkla underbart sovrum:-)

GOTT NYTT ÅR VÄNNEN

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: