> Jaaa

2007-12-21 20:15:54 ♥ Vardagsliv

Äntligen är allt klart till julen!image15
Klapparna och maten iallafall, och hjälp vad folk det var ute idag. Jag vart galen på alla som var i min närhet sisådär 100gånger minst. Alla kundvagnar överallt som blockerar och små barn som springer runt överallt och inte förstår att dom lätt kan bli överkörda av kundvagnar i juletider. Men lite arga blickar så brukar folk förstå att man lessnat image25


Har ni fixat allt klart? Eller ska ni in nu sista dagarna?

imorgon blir det sista julstäden, kanske att det blir en damsugssväng på julafton med. Men ja all annan städ ska bli klar. Träffa Karro på kvällen och byta julklappar, SPÄNNANDE! Söndag även dagen för julafton kommer pappa över och lämnar julklappar och jag tänker bjuda på mat, men ingen julmat. Det räcker det med 1gång, jag gillar inte julmaten alls. Sen julafton kommer mamma och hennes sambo min lilla syster och svärföräldrarna hit och babys bror. Hoppas på en superduper julafton! Men det tror jag absolut att det blir.

Köpte julglöggen idag som glittrar, jag gillar saker som glittrar. Hoppas den är god, gillar igentligen inte stark glögg men det får gå denna gång. FAN! Kom på att jag glömt införskaffa mej glögg muggar, jaja det får gå med vanliga glas :D. Känns också onödigt att köpa när man ändå aldrig använder dom mer än 1gång om året, typ.


Kommentarer
2007-12-21 20:40:35

ja jag var faktiskt duktig iår och handlade alla julklappar förra månaden och julmaten fixar mammsen.. så de är lugnt här nu! förutom att jag var in och fika med en kompis i stan idag, hualigen säger jag bara!
Mysig glögg med lite glitter, synd att de inte finns som "barn" glögg.. föredrar den jag med :)
God Jul!

2007-12-21 20:44:30 http://carpeannah.blogg.se

Maria:
Skönt med mamma som fixar allt. Tur att min ska vara med och hjälpa mej. Annars hade jag vägrat haha.
Mm visst var det galet mkt folk?!
Men jag såg nu att den glöggen finns som "barn" glögg http://www.saturnus.se/images/produkter/tindra_lattvin.jpg Synd att jag missade, men dom andra gillar nog den starka bättre.
God jul på dej med! Hoppas du får en superbra jul!

Annah
2007-12-22 22:35:31

åh då kanske man ska se till att leta upp den, eller ja hur ska man hinna det? :P
Haha ja hualigen för att laga sådär mycke mat själv!
Älskar mat, men inte att tilllaga! hehe
Ja galet mycke folk!
Var in en snabbis idag med, Gränby var helt fruktansvärt!

2008-10-15 10:47:03

jag tittar igenom din blogg och hittade detta. TINDRA! asbra om din bebis heter tindra för då har hon en egen glögg!

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: