> Julen 2007

2007-12-27 21:02:58 ♥ Vardagsliv

Ja då är det väl dax att uppdatera lite om julen som gått.
Fick till en bättre bild på våran julgran och när alla klappar låg där under. Vilket var ganska så många ändå, så jag hade vart snäll iår image30



Vi firade som sagt julen hemma hos oss iår, var ganska så emot det till en början men är glad att vi gjorde det. Jag tror det vart en mycket bra jul som första gång också, jag är iallafall såå nöjd med den.
Vi som firade var min mamma, hennes man och lilla syster. Patriks mamma, pappa och lillebror.



Gillar julmaten mer och mer för varje år, kanske man börjar bli vuxen? image5
Fick iallafall jättefina julklappar, presentkort, smycken, kläder, pengar, tavla, böcker m,m. Världens finaste lampa vart även min, såå fin! Måste ta mej till ett IKEA snarast och införskaffa mej ett bord eller något att ställa den på.



(Den är mycket finare på riktigt än på bild.)

Det var väl det om julen, har säkert glömt massor med detta var det jag orkade skriva för nu. Jo just ja vi spelade ett så himla roligt spel som P fick i julklapp. "Hur fan visste du det?" Ett spel vuxen spel med helt sjuka frågor tex "hur många toarullar gör en person av med på 1år?" Jag fattade frågan helt fel och svarade 825 000st hahaha. Tänkte att det var en hel livstid ju. Men hur många tror ni? Gissa så berättar jag sen..

Vill ni se mera bilder så kolla in min bilddagbok. klick klick.


Kommentarer

oooh jag älskar ditt hem:-) du har underbar smak tjejen. Lampan kulle passa i mitt kök suvärent!
Du fatta va ang e-nummer..? jag gillar inte sånna.

Kram och go´natt!

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: