> Julen

2007-12-07 16:44:21 ♥ Vardagsliv

Nu är det klart och bestämt julen ska firas hemma hos oss! Bra eftersom jag kommer ha världens finaste julgran, hoppas jag iallafall.image25 Har ju handlat massor med fint julpynt! Bara inte P kommer hem med världens största julgran som hade gjorde första året vi hade julgran hemma. Då bodde vi även i lägenhet på 2rum och kök, kan säga så att vardagsrummet försvann och täcktes av jättegranen image30. Men den var ju jättefin iallafall, men ut åkte den direkt när jag såg den. Svårt ändå när man tittar på en gran utomhus och se om den verkligen får plats inne eller om den blir jättestor.

Nu ska jag duscha och vräka i balsam i håret, drar ju ur färgen ur håret. Blekmedlet från BlueFox kom idag, har läst att det ska vara ett riktigt stark sådant. Läste även att det var nån som tappat håret av den image6. Men mitt hår har tålt väldigt mycket genom åren så det tål nog det här med, annars har jag nån peruk ligger från nån maskerad image25.
Får se sen om jag vågar mej på att bleka håret idag, eller om jag väntar ett tag till. Vill ju helst inte se ut som enimage24 brasa i skallen image25

image21

Kommentarer
2007-12-11 12:24:51 http://www.crazygirl.se

Läskigt om du skulle råka tappa håret, du är modig! ;)
Hoppas det blir bra och jag vill gärna se resultat sedan (bilder bilder bilder) :D
*kramar*

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: