> Julklappar än sålänge

2007-12-23 20:07:29 ♥ Vardagsliv

Har redan hunnit med att få lite julklappar image15

Träffade ju Karro igår och fick massor med fina klappar, Hello kitty mjukisbysser, t-shirt och strumpor. Sen armvärmare och en annan topp med en stjärna på (såklart). Hon kunde det där med att köpa julklappar, LOVE IT!
Av mig fick hon Greys Anatomy, en armbandsklocka och olika badsaker.

Idag firade jag och pappa jul, han och jag för Baby jobbar. Fick presentkort på IKEA (superb!) och en asmjuk och gosig pläd från Klippan helt i ull (katten däcka på den direkt). Han fick tröja, dvd's och ett asfint fågelhus. Inte alls lika fint på bilden som på riktigt, vill gärna ha ett själv men har inget bra träd att sätta det i image7. Sen var det grejer till hans fru också med det har jag glömt bort vad det var hahaha.

Här är pics på mina saker, fina va?

image37


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: