> Julklapps planering

2007-12-02 15:11:26 ♥ Vardagsliv

Surfar runt lite överallt och spanar in julklappar, har ju några kvar. Men vissa personer är ju så otroligt svåra att köpa till image7. Har ni nått tips på sidor där man kan hitta julklappar till alla? Eller sidor där man kan hitta julklappstips? Kan inte skriva ut till vilka jag har kvar att köpa till för flera av dom läser ju faktiskt här. Då kan dom lätt lista ut vad dom ska få också kanske. image6

Igår spenderade jag och P kvällen på Arlanda, skulle hämta P's mor och far men planet var 3timmar försenat image7. Icke skoj att sitta på Arlanda och glo kvälls tid kan jag lova!
Han iallafall gå en sväng Gränby centrum innan och jag fick en jättefin Hello Kitty pyjamas av min fina P, tack så mkt! Den är så skön så jag tänker tillbringa hela denna dag i den image17 .

Strax blir det matlagning, bacon pastasås (lök, bacon, grädde och massa vitlök) den är så good!. Bara komma på vad man kan äta till, eftersom man inte får äta pasta längre image25. Fast det får nog bli det ändå med fullkornsdinkelpasta, låångt ord.

Sett att det är flera bloggar som julpyntat, tror jag skippar det eftersom jag suttit så många timmar med den jag har nu. Var igentligen massa snöstjärnor på den från början, men vete tusan vart dom tog vägen?

Nä nu ska jag fortsätta min julklappsjakt, vad sysslar ni med idag?

Kommentarer
2007-12-02 21:30:44 http://pyttis.blogg.se

kommer inte julpynta min blogg heller.
den får vara julfri i designen.

varför får du inte äta pasta?

massa kram sötis.

anna
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: