> Lista.

2007-12-18 01:41:49 ♥ Vardagsliv

Eftersom Baby är jobbig och bara snarkar och svettas mängder och jag bara blir arger så klev jag upp ur sängen och tog mej lite gröt (kom jag på att fortfarande inte gillar det). Försöka bli dödstrött igen.. Hittade en skoj såndär fylla i grej som jag tänkte sysselsätta mej med:

VAD JAG TÄNKER PÅ NÄR JAG HÖR ORDET:

Grön: Gräs
Sockervadd: Fy fan
Ost: Smält!
USA: Drömmen
Utanför: Kallt som fasen
Picasso: Nästa världskändis
Krulligt: Änglahår (haha dont ask)
Sex: Ja tack
Frukt: Apelsiiiin
Alkohol: Rödvin tack
TV-shop: Cp grejer
Pyssel: Irriterande (annars är det super)
Skräckfilm: Nej tack
Betty Boop: Quite
Kusin: Sarah
Skitfilm: Alla
Humor: 2 and a half men
Paris Hilton: Pinkie
Dricka: Vattn
Jesus: Alma haha
Doft: Gröt
Destruktiv: Jobbigt
Julen: skräck
Vass: Mhmh
Varmt: Kaffe
Medeltiden: Det blir bara ett ? framför ögonen
Pizza: Så sugen
Döden: Svart
Blod: Spännande
Skönt: Vatten
Begravning: Hata
Humanist: Was?
Gott: Vatten (törstig kanske?)
Bröllop: *rycker på axlar*
Kärlek: Baby
Mardröm: Skönt att vara ur sån period nu
Sommar: Varmt och äckligt
Äckligt: Sommar? Haha
Djurpark: Jag vill gå!
Härligt: Sova
Vinter: Lovely
Läskigt: Mördare
                   

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: