> Madonna day

2007-12-01 13:38:47 ♥ Vardagsliv

image24Yes idag blir det en madonna dag, har laddat hem (ajabaja) alla hennes skivor över natten. Jag gillart! Har ni nån favorit låt eller album med Madonna?

Vaknade alldeles försent, ingen som väckte mej men jaja får väl överleva med en dags sovmorgon. Hoppas bara jag kan somna ikväll, får testa sömnpillren bättre då eftersom jag var alldeles för trött för att märka nån skillnad igår. Det ända jag känner idag som bivekning är att jag har ont i musklerna, typ träningsverk i hela kroppen. Tänk om det vore så att jag gjort ett träningspass under natten utan att jag vet om det, vilken grej! Då skulle jag var überhet lagom till Beach 2008 om det fortsatte så. Drömma går ju alltid image25

Igår var det som sagt psykolog besök, ett riktigt intressant sådant. Jag analyserar allt så bra och kommer på bra lösningar till allt, men sen när det kommer till handling så backar jag direkt. Varför ska allt vara så svårt?

image25
Efter det vart det IKEA besök, shoppade massor mera julsaker! Eftersom jag är medlem i IKEA family så var det 25% på nästan alla julsaker. IKEA som redan är superbilligt vart alltså ännu billigare. Ska fixa kort i kväll när det är mörkt på en ljuslykta jag köpte, såå fin! Men varför ska det vara så många dagar kvar tills det är dax att ta in granen, jag vill ju klä den nu!!

Handlade även lite julklappar så nu är jag klar med några stycken iallafall. Skönt! Men har resten klara på vad det ska vara, men ut och trängas med alla andra i sistaminuten är ett måste image18. Har ni köpt färdigt eller ska ni göra det sen?

image24image21

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: