> Som vanligt

2007-12-30 21:35:51 ♥ Vardagsliv

Så vart det så igen, dåligt med uppdaterande.
Vet inte riktigt vad jag sysslat med, men Babyimage17 har vart ledig och hemma för engångsskull så vi har mest myst tillsammans. Då har blogget blivit bortglömd, men kommer fortsätta min ledighet härifrån antagligen tills nyårsdagen eller dagen efter. Det är ändå inte så mycket som händer som jag kan skriva om. Det roligaste jag gjort idag var IKEA besök och inhandlande av lååång rund kudde som jag ska gosa med inatt, längtar tills det är dax haha. Sen några svarta ramar som jag tänkte skriva ut foton att sätta i.

Jo förresten! Jag har färgat mitt hår nu, vart bara överhåret som blektes. Starkt medel som fasen! Men det vart orange, såklart! Men faktiskt riktigt snygg orange och inte alls ojämt som det kan bli. Försökte bleka om det idag igen, men då lossnade det massor med hår image6! Så det var bara att skölja ur efter 5minuter, så det vart ingen större skillnad förrutom att det var kritvitt i hårbotten. Tur jag köpte en rödfärg tidigare på dan. Så nu är överhåret rödaktigt, vet inte riktigt vad det är för färg än. Väntar på att det ska torka. Sen fortsätter jakten på blondt hår om nån vecka. Måste låta det vila ett tag.

Imorgon är det Nyårsafton, hade velat lega hemma och kollat på tv. Men Baby vägra så det var hemma fest med några vänner. Vart väl 7st tror jag, så det blir lungt ändå. Jag ska iallafall pussas massa med Baby och fira våra 6år tillsammans :)


Kommentarer
2007-12-31 01:06:39

Grattis på 6årsdagen :) blir 3 för min sambo & mig! :)

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: