> Tradera

2007-12-05 15:12:28 ♥ Bilder

Tvungen att slänga ut lite auktioner på tradera, se om det är något av värde för nån annan. Så mycket kläder som bara ligger och är fina, bättre om nån annan får det till användning istället. Kolla mina auktioner? klicka här!

image28Igår spenderade jag hela dagen och natten med Alma, tvingade henne att kolla igenom 6avsnitt Desperate Housewives så hon var ikapp med mej. Måste ju ha någon att diskutera det spännande som sker med image25. Dålig på att uppdatera här igår med, men det tror jag nog var helt okej för er. Det verkade så iallafall, ni har ju blivit ganska tysta av er igen. Jaja nu kom jag bort från ämnet. Innan Alma vart hem skjutsad halv5(!) på morgonen image18 hade vi en fotosession image5. Såå skoj bilder, det var sådär "gör vad du vill i 20sec, klick klick klick", Här är mina favorit bilder!

Nu ska jag röka, dricka kaffe och sen tvinga mig själv att slåin julklappar. Fick hem flera idag, så nu j*klarns är det snart klart! image15

Ha det bra hörrni!


image24

image21

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: