> Tröttis

2007-12-20 20:13:28 ♥ Vardagsliv

Det här är verkligen familjen tröttis.
Jag sover massor, eller försöker göra det. Tvingar mej själv att ligga i sängen iallafall, men baby är tröttare än nånsin. Han sover och sover och sover, igår när han kom hem somnade han i datastolen haha, nu ligger han och sover på soffan. Inte alls ovanligt, han kommer hem från jobbet äter och lägger sig på soffan för att kolla något på tv, men efter 5minuter så snarkas det. Men om man frågar om han sover så gör han ju såklart det inte alls, han blundar ju bara och lyssnar på tv'n. Han ni hört det förr?

Imorgon vart det uppsala bara en gång tillslut, får ta med mej Babys bankomatkort, Aaaaaaahhh!!! Spännande! image25
Han fick sin julklapp av jobbet idag, en grej som vi båda tänkt att det måste ju bara vara prylgalna idioter som har sånna. Iofs så är min karl extremt prylgalen och det är ett under att vi inte redan har en sån. Men det räcker väl med ölmaskinen tycker jag. Jaja imorgon ska jag införskaffa mej smaker till våran nya leksak Soda Strem, testa om det är nån höjdare. image16

Nån som testat?
image21




image24

Kommentarer
2007-12-21 06:31:46 http://www.crazygirl.se

Familjen hade en Soda Stream då jag var yngre. Det var grejer det tyckte vi då. :D Idag vet jag inte hur det är, om det smakar annorlunda eller så.
Jag läste att du kör en GI-diet, vilken är det du kör? Jag provade lite lätt South Beach diet för några år sedan, men åt nog fel för jag var jättehungrig hela tiden. Hoppas det går bättre för dig. Kanon ju att du går ner i vikt som jag läste. :)
*kram*

Malin

Ja vi blev tillsammans den förtsa, eler på nyårskvällen. lite oklart.. men vi blev riktigt seriös den 1a så den dan får det bli:-)

såklart gifter vi oss även då;-)

KRAM

Sarah

ja och det är så fint på nå vis.. man har ett helt år framför sig när man går in på sitt tredje ihop.. 'h du fattar, de där lät ju knäppt!

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: