> Dagens outfit

2007-11-28 11:30:15 ♥ Vardagsliv

image10jäklarns ont i halsen! Jag brukar aldrig ha det, eller ja inte sen jag opererade bort mina halsmandlar (äckligt ord). Men nu jävlar så gör det dödens ont! Försöker komma på något som lindrar, men det står helt still i skallen (som vanligt). Kanske ordentligt med sömn, men nja det går ju inte. Väntar på att min doktor ska ringa, men eftersom hon är en såndär "special" doktor så har hon aldrig tid image7. Stupid woman!

Jaja dagens outfit består av Hello Kitty dress som är fruktansvärt obekväm men allt annat skönt ligger i tvätten och den är ju varm iallafall. Hår som står och alla håll och kanter som jag har funderingar på att raka av (så less!). Gapandes som ett fågelbo då näsan vägrar andas genom. FY FAN! Vad jag hatar att vara sjuk..

image8image9

Kommentarer
2007-11-28 13:33:18

Woho kul med ny blogg :)

2007-11-28 14:47:27 http://girlgoesmom.blogg.se

Väkommen till blogg.se :D Hoppas du kommer trivas. Ang statistik fnns det en hel uppsjö.. jag använder mig av tre olika sidor. du kan testa att klicka på någon av mina statistiklänkar (antal besökare i högerkolumnen) eller så kan du regga dig på google.com/analytics om du vill ha massor med statistik.. de andra två är lite enklare... Men alla har olika funktioner som jag gillar så jag nyttjar alla tre :D

GirlGoesMom
2007-11-28 15:54:35 http://pyttis.blogg.se

men åh annah! vilken fantastiskt vacker layout! du är verkligen haj på sånt här! så duktig!

Kanske att du får göra en hemsida åt mig en dag =)

stackre som har ont i halsen...försök med jodopax gurgelvatten, massa alvedon och varva te och glass..

massa kram

anna
2007-11-28 16:18:31

halloj! självklart ska du få läsa min blogg..fast den ja har nu har ja haft kanske en vecka..ska ev börja på ny kula..ja vill hålla den hemlig typ..fast ändå vill ja skriva om allt..haha.. måste komma på ett bra namn till den först..de ja har nu e inte så himlans bra.

men ja lovar..när ja fått ordning på allez hör ja av mej.

f*n va ja låter knasig. well krya på dig!

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: