> Monster +update

2007-11-29 21:35:13 ♥ Vardagsliv

Jag är ett monster! Helt seriöst.. Har vart helt galen några dagar, allt stör mej och har nada tålamod. Nu har jag börjat lessna, men det går inte att göra något åt det. Det kommer automatiskt, stackars P som får vara med om mkt arg Annah, tur att han bara skrattar åt det. Men det gör mej ännu mera galen, gaaaah! Han får oftast svar som "Är du dum i huvudet" "Cpjävel" "Det kan ju du fan glömma" "Jävla mongo" m,m m,m

Påtal om monster så började jag tänka på Monsters Inc, den är ju så underbar! Det är något jag önskar mig i julklapp, Monsters Inc filmen.



Herregud hur ska denna dag sluta? Mordhotat diskmaskinen, datastolen, P ett antal ggr och allt annat som kommer i min närhet. Handukar, flaskor, tyger, kläder m,m.. Det bara säger "pang" så ska allt dödas och sväras över. Har börjat fnissa åt mig själv nu, jag är ju inte frisk nånstans.. image25

Det löste sig imorgon iallafall, Tessan min finaste gravidaste vän följer med (Jag har nu lovat henne att köra till BB om det krisar sig när det är dax, men förlossningen får hon överleva själv på med sin karl) . Ska tvinga henne att ställa upp på fotografering imorgon. Det är så fint med gravidmagar! image18

Nu ska jag vänta 1timme till sen slita upp P ur sängen och skjutsa han till jobbet. Sen sängen! Fyyy så skönt! Somnar jag nu kommer han aldrig kunna väcka mig när det är dax annars. Så väntar tills sen istället, plus att jag får hela sängen för mej själv! Jaaaa!image15 image21

image24

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: