> Välkomna

2007-11-28 01:20:56 ♥ Vardagsliv

start

Efter mycket velande på hur jag skulle ha det med den andra bloggen så vart det en ny. Har ju "provat" den ett år så ja det får väl räcka? image5
Så efter 3dagars kodande och designande så är det så gott som klart här, har lite jag vill ändra på fortfarande men hinner göra det sen. Saknar ju att blogga! Har ju vart utan flera dagar image6. Vill börja skriva ner massa redan nu men väntar tills imorgon. Har sovit dåligt, jättedåligt. Det bara snurrar för ögonen hela tiden, men såfort man lägger sig ner så blir man pigg igen. Detta sov strulande gör mej riktigt galen! image7

Så vad tycker ni mina kära läsare? Är det bra? Dåligt?

image8Denna bild är en länk "vad det nu heter" knapp,
så om du vill länka med bild ta gärna den här.
bannertjejblogg



och du.. glöm inte
image9

Kommentarer
2007-11-28 06:16:23 http://angy.blogg.se

VAD FINT :D thihi spännande !

Angela

Vilekn snygg blogg:-)

dom har jag köpt på typ rusta eller nått sånt, kika runt lite.. visst var det fint med ikea blommorna och ljus så där.. dom brinner blommorna:-)

ha en toppen dag

Sarah
2007-11-28 10:11:22

oooh! me likey!! ja har en blogg på wordpress (lite hemlig då) eftersom blogg.se har just massa koder å de kan ja inte riktigt med.. och så blir ja överambitiös å vill ha de tookfint och så lyckas ja inte hehe

very najs ny blogg!

2007-11-28 10:12:24

Blev ja först? blev ja? wohooo isf!

2007-11-28 10:57:08 http://carpeannah.wordpress.com/

Girlie: Nej trode jag skulle bli totalt galen på koderna här med, men det ordna sig tillslut haha. Hittade en superbra guide som jag läste igenom.
Åh har du en blogg, jag är nyfiken på vem du är :) Får man inte läsa lite? :D
Kul att du gillade min blogg, förstår att du gör det för jag äääälskar den haha. Kitty is my love!
Det kommer ett inlägg underdagen som du får hålla extra koll efter ;)

Annah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: