ARGH!!

2008-04-10 16:29:44

Vilka idioter det finns till läkare/sjukskötare...
Här ringer man desperat och ber om hjälp för att man inte kan sova. När man verkligen försökt allt, tro mej jag har det.
Nej vad säger idioterna, "gå till biblioteket och låna ett avslappningsband". "Vi kan inte droga dej"..
Nej men tror ni att jag vill bli det eller?
Men oftast så beter sig läkare såhär för att det står ordet Borderline i mina papper.  Men man ska väl inte bli mindre värd och sämmre behandlad för det?
Jag är inte ute efter att bli "drogad", jag vill bara kunna sova normalt, annars blir saker och ting 1000ggr värre..
HELVETE!!
GAAAAAAAAH!!

Döden dö är vad dom ska!

Kommentarer

Har oxo stött på dessa fullständiga idioter... SUCK!

Gabriella
2008-04-10 23:27:41 http://miaan.blogspot.com/

Fy fan! Undra på att psykvården faller.. Har också hört mkt missnöje ang sveriges psykvård. Söker man för onda axlar så förstår alla precis. Man får stöttning och allt man kan tänka sig. T o m sjukgymnast. Och vad ger man en patient med sömnstörning..? Nada. Hemskt. Mkt hemskt.

Mia
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: