Blogg.se

2008-04-02 14:08:14 ♥ Vardagsliv

1april

Nu får det väl vara nog?

När man inte kan blogga så vill man blogga som fasen men när det går att blogga så kommer det inte ut några ord alls.
Vad jag förstår så är inte ens den här flytten klar?
Gört färdigt nångång så jag kan bli en aktivbloggare igen.
Jag har ju tom gjort nya designen klar, nu är det bara 100år av kodande.
Plus att datorn dog och jag inte sparat nya designen, så jag gissar att jag får göra om allt. Har inte vågat titta än. Men det är lättare att göra om när man redan gjort en gång, eftersom man vet hur det ska vara..
Nog om det!

Jag har fått blogga i word under tiden så det kommer upp lite "dåtid" med tiden.

See ya!

2 april.

Japp bloggen var låst igår, skulle passa på att lägga upp den nya designen som sagt. Men det går inte, inte om man har bloggen låst samtidigt. Så det får bli ändringar senar ikväll.

Baby lyckades klicka på en msn länk, (ni vet dom som går runt nu med virus) och nu är den stationära datorn helt fucked up. Jag har inte orkat ta tag i det än, låter virusprogramet söka färdigt. Men det tar ju sån tid och jag är otålig.

Så om min blogg ser skum ut nu så är det därför.




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: