Kan hända

2008-04-07 17:37:39 ♥ Hemmet

Att det kommer att bli lite mycket inredning på bloggen nu, men det får ni överleva. Eller klicka på krysset uppe i högra hörnet och hitta nått annat att läsa.

Jag har läst för många inredningsbloggar och är nu besatt i att göra kollage och leta inredning. Som ni kanske redan märkt så är Åhlens stor favoriten, jag har 8sovrum och 9vardagsrum ligger sparade på datorn haha.
Det är riktigt skoj det där, kollage tillverkning med.

Men som ni vet med mej så går det mesta över relativt snabbt, så ni kanske inte ens hinner märka av den här inredningsfasen något här. Men jag behöver lite tips och råd så ja ni gör nog det.

Nu ska jag fortsätta med mitt vardagsrums kollage, soff letning pågår!


Kommentarer
2008-04-07 18:45:14 http://miaan.blogspot.com/

Tack söta gumman för en underbar kommentar inne hos mig. Jag har varit väldigt antidator på sistonde som förmodligen beror på det jag skrev om. Har insett att jag verkligen inte är ensam om detta. Många vänner och bekanta skriver om det. Och jag minns att du nämnt om dig och hur du också mått. Vårat samhälle är så otroligt sjukt. Man ska vara så duktig jämt.Jag gick väl mer eller mindre in i väggen. Har inte känt av medicineringen ännu. Men min läkare höjde dosen i dag. Äter du fortf?
Tusen kramar till dig söta tjej!

Mia
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: