Kärleken är här

2008-04-03 00:18:17 ♥ Vardagsliv

Har ju inte berättat att nu har nya kärleken kommit!

Den är så himlarns liten och söt. Det är ett under att jag inte tappat bort den redan. Jag ska försöka låta bli att stänga av ljudet på den, vilket jag ofta gör. Tappar jag bort den på ljudlös kommer jag garanterat aldrig hitta den, så liten är den!
Har börjat fyllt den med musik, är ju ändå 8gig som ska fyllas. Det tar sin tid och jag lägger oftast in alla skivor som finns med samma artist. Så nu är det Manson, Takida, Lars Winnerbäck och Everlast som hägrar. Ska fylla på mera tills vi åker utomlands, så jag har på flyget, stranden, sängen m,m.

Har ni några tips på bra musik?
Ge mej, tack!

Kommentarer
2008-04-03 07:32:44 http://ellsi.blogg.se

In flames, Linkin Park eller varför inte lite Justin? Ville bara säga att du har en skit snygg sida, har du gjort överdelen själv? Budda, me like =)

elin

Wieeeee

...:Sarah:..
2008-04-03 13:32:06 http://aiilas.blogg.se

snygg design =)

Aiila
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: