Finally.

2008-08-20 11:32:38 ♥ Vardagsliv

Jag fick äntligen tummen ur och köpte hårfärg igår, haft galet mycket utväxt och inte orkat engagera mej i att göra något åt det. Har inte kunda bestämma mig för om jag skulle låta det växa ut och det svarta blekas bort. Så det blir lättare att bli ljus(igen!) sen när bebis är ute, eller om jag skulle färga på lite rött för att få det mera effekt fullt.

Det vart en svart tulpan färg vet inte riktigt hur resultatet kommer att se ut, hoppas på bra :)
Svart med lite annan färg som blänker hoppas jag på, och bara det inte blir tok lila eller nått :S




Kommentarer
2008-08-20 16:49:43 http://evamys.blogg.se/

jag är v18 nu.. har också tänkt på de där med att den ligger långt bak och så..Jag vet inte om jag känt den än, men nåt har jag känt i magen som är något nytt fast jag kanske bara inbillar mig med :P man vet ju inte direkt hur det ska kännas!

Evamy - livet i väntan på bebisen
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: