Fredag.

2008-08-22 09:28:01 ♥ Vardagsliv

Inga speciella planer alls för idag.
Sitter nu och väntar på att klockan ska bli lite mera, åka till Uppsala på DBT.
Om det inte blir allt för utmattande efteråt så kanske det blir en sväng på Gränby, kolla lite bebiskläder kanske :)
Fick ju checkar från H&M i veckan, och dom kan man ju inte ha ligga bara sådär ;)
Sen skulle jag behöva lite nya böcker, men tycker det är rätt trist att köpa.
Borde finnas någon bokklubb där man får 4böcker i månaden och inte bara 1.
Läser alldeles för fort ;)


Vad gör ni idag? 

Kommentarer
2008-08-22 11:06:45 http://www.moolin.se

Jobb jobb jobb och åter jobb, tufft att komma tillbaka efter semestern måste jag medge. :)

Malin
2008-08-22 14:43:32 http://sunstar.blogg.se/

Jag har tre små söta startset med babykläder i strl 50-56 som jag hade tänkt sälja på tradera men du kan få köpa dem om du vill, jag vill inte ha mycket, bara slippa släpa på dem i flytten som är nästa helg. Hör av dig om du vill veta lite, bara att maila eller skriva en kommentar. Jag har en hel del kläder för första tiden, typ en pappkasse full. Säg till om det intresserat! Mvh/ Linda

Linda
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: