Men jeeez.

2008-08-19 17:22:38 ♥ Vardagsliv

Vissa vänner förstår jag mej bara inte på ibland.
Dax att pausa från dom som stör ett tag så brukar man reagera mindre sen :)

Jag har alltid varit en ganska osocial person, och jag "orkar" vara rolig och trevlig nån dag sen måste jag pausa och umgås med mig själv :). Nu när jag är på smällen så har det blivit ännu mera, jag klarar max 1timme med någon sen stänger huvudet av och jag bara längtar ihjäl mej efter att få vara i fred. Skit trist i vissa fall men ganska skönt i andra ;)

Men så kommer vissa och lägger sig i, kommenterar att man är så himla tråkig och att man ändå inte sover när man säger att man sover. (sluta spionera)  Att man är dum i huvet (typ) för att man aldrig svarar i mobilen osv. Mobilen är en stor stressgrej för mig och jag svarar helst aldrig och ringer upp istället när jag känner att jag vill. Messa istället. Det vet alla som känner mig och vart vänner med mej länge. Dom flesta ja nästan alla har accepterat den jag är, varför kan inte vissa göra det efter flera flera års vännskap?


Kommentarer
2008-08-19 21:15:17

skulle jätte gärna vilja veta namnet på kliniken som utför könsultraljud =) o hur mkt kostar det?

vilken fin mage du fått!

2008-08-20 10:05:00 http://carpeannah.blogg.se/

anonym

Sibyllekliniken heter den och det skulle kosta 260kr :) Tack!

Annah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: