November.

2008-08-25 22:00:35 ♥ Vardagsliv

Jag vill ha november nu!

Jag och min kära stora syster bestämde i helgen att vi skulle ta en shopping tur ner till ullared då.
Köpa massa bebissaker och julklappar!
Vi tänkte först åka en bussresa men kom på att det skulle bli billigare och skönare med egen bil.
Inte så kul att sitta på en buss i flera timmar höggravid, åker man bil så kan man ju stanna när man vill och behöver.
Vi åker på morgonen och shoppar på dagen och sover en natt nånstans innan vi åker hem igen.
Blir ju ändå runt 120mil fram och tillbaka.

Men det ska bli så himlarns skoj!! Även om det nu bara skulle vara så att man hittar en massa strunt så ska det bli nice.


Kommentarer
2008-08-25 22:24:39

Shit!!! 120 mil?!?! de va gärna en bit.. ja har ca 9 mil dit..liite skillnad I'd say.

2008-08-26 09:27:34

jag vet inte riktigt hur långt det är dit härifrån.. inte alltför långt tror jag!

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: