Shopping.

2008-08-08 00:00:11 ♥ I väntan på Chloe

Vart en liten utflykt med alma idag, till Valbo köpcentrum i gävle.

Hittade en superfin klänning på Gina och sen en poncho aktig sak, gillar den som fasen.
Ska se om jag kan få till en bra bild på min outfit imorgon, för i helgen är det Eldfest igen.
Var in på systemet och köpte några Carlsberg med, alkoholfria såklart.
Tror det blir kräftor med Sofie och Alma imorron innan det blir medlemspub i simbadet.

Inne på Bik bok hittade jag perfekta tröjan en rosa "farfars tröja" med en tjej på och texten Angry Anna hihi :)
Passar mej alldeles superb!



Idag fick jag även frågan hur många bebisar det var i magen haha :)
Jag funderar själv på hur stor man kommer bli innan det här är över.
Plus att nu känner jag bebis hela tiden, lite obehagligt tycker jag nog allt att det är.
Medans andra tycker det är mys, men jag är fröken tvärtemot ;)



v19 igen då ;)

Kommentarer
2008-08-08 13:56:16

..tyckte åxå att d kändes helmysko med nåt som levde i magen.. ailien varning.. :)

2008-08-09 11:01:34 http://annlouise.blogg.se/

Tycker också det känns konstigt och ibland gör det riktigt ont. Känns som någon håller på att möblera om ens inre organ. :P



Men för det mesta är det helt underbart och helmysigt. :)

Ann-Louise [En bulle i ugnen]
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: