TacoSallad.

2008-08-29 10:28:33 ♥ Vardagsliv

Eftersom darling haft en massa gallstensanfall nu i veckan så ska han börja en "utrensning" på socker och fett eller ja han håller redan halvt på.
Äter bara yoghurt och sallad och ska börja dricka nån detox-grej som jag köpte på hälsokost affären igår.

Så stackars har ätit skinksallad i flera dagar nu så tänkte om jag skulle göra en Tacosallad som variation?
Det måste ju vara gott? Typ tacos utan bröd ju iofs men säkert jättegott :)
Tror ni inte?

Kommentarer
2008-08-29 10:42:04 http://misspoodle.blogg.se/

Vet inte hur fettsnålt det är men det är ju ruggigt gott =D

Han blir nog glad med lite god variation =)

Om det inte är jätte farligt för honom att synda från sin gallstens-diet förstås =P



Hoppas ni får en bra dag och lyckas på en god sallad =)

Kram

Helena
2008-08-29 11:38:31

tror det blir väldigt gott. och så känns det nog ganska matigt med!

2008-08-29 12:45:18

DEt blir kanon gott brukar jag äta på min gi kost.

2008-08-29 17:42:42 http://candykate.blogg.se/

haha, han kanske tyckte att min tå var en baguette? Hihi! Förresten, gillar din blggdesign, den va söt :)

Susie Kate Mela
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: