Frukost.

2008-12-01 12:57:09 ♥ Vardagsliv

Aaah så skönt det var att ta en ordentlig sovmorgon, klev inte upp ur sängen förren nu vid halv 1.
Tror jag ska ta hela den här veckan till att bara slappa och stressa ner.
Det låter som en utmärkt ide och jag ska göra allt för att låta det bli så ;)
Kan ju erkänna att det första jag var på väg att göra imorse när jag klivit upp var att starta damsugarn och skura golven. Men otroligt nog så lät jag bli.
Det får vara ett tag till, kanske darling kan ta det istället. Eller så tar jag det imorgon.
Bättre att få i sig lite frukost istället :)

Sen ska jag runt i huset och fotografera massa saker som ska in här i bloggen.
Sånna där julpynt kort och vad jag handlat igår osv. Ja allmänt blogg material, kanske det önskas något speciellt?


Kommentarer
2008-12-01 13:25:15 http://smokingcankill.blogg.se/

Tack för kommentaren, vad glad jag blir! :) Jag vill se allt! Jag praktiserade på lågstadie och fritids men nu är det slut med det.. och tillbaka till livet hemma framför datorn och distans-studier. Så upp med allt bloggmateriel du har så jag har något spännande att göra mellan rapportskrivningarna ;)

Trissan - väntar första barnet
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: