Halv död.

2008-12-03 13:50:39 ♥ Vardagsliv

*gäsp*

Har inte kunnat sova något alls i natt, haft galen värk i fogarna och inte kunnat lega på nått bra sätt alls i sängen.
Trotts alla miljoner madrasser, det är jag och prinsessan på ärten typ.
Skulle ha gått och simmat imorse men vågade inte riktigt, den där stegen ner och upp i vattnet hade nog inte funkat.
Plus om man simmat "fel" så hade nog värken blivit värre och nja nee. Det känns redan som det brinner i ljumskarna.
Har iallafall fått sova nån timme nu på morgonen, skönt.
Man får vara glad för det lilla mööhöhöhö.
Ska bli underbart att få gå och lägga sig igen till natten.


Nu ska jag spana mobiler för min är helt slut och har aldrig mottagning längre. Synd för den är ju inte direkt gamal, men det funkar ju inte att ha en mobil som man aldrig kan ringa på.

Sen blir det laga middag, stuvade makaroner (besatt svar ja!) och köttbullar. Familjen Mamma kommer över och äter, trevligt! 

Kommentarer
2008-12-03 14:49:02 http://hecate.se

Ååh...stuvade makaroner, så nedrans gott.



Vi kan göra en deal, om jag skickar ner lite snö..så får du skicka upp lite stuvade makaroner. Jag är nämligen helt värdelös på att tillaga det :P

Maria
2008-12-03 17:03:08

nu vill jag med ha stuvade makaroner. jag har inte ätit det sen min mamma gjorde det någongång för hundra år sen... GOTT!

jag hade cravings på stuvade makaroner i början av min graviditet. var typ det enda jag kunde äta i början då jag mådde illa!

Sara
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: