Julbord och bebis fix.

2008-12-06 14:10:06 ♥ Vardagsliv

Idag blir det årets första julbord  *nom nom nom*.
Ska till Furuviks brygga och äta med Darlings jobb, har aldrig hört talas om stället med när jag sätt bilder så ser det riktigt mysigt ut.
Jag är supersugen på potatis så jag hoppas det finns massor och att den är sådär perfekt kokad ;)
Har min potatis craving kommit tillbaka tro?



Håller på att fixa sista bebis doningarna här hemma idag, sorterat alla kläder, satt upp lampan och mobil ovanför skötbordet och lite annat småfix. Såg att jag hade typ 2par byxor i 56 +1miljard bodies och 1body i strl 62 haha. Så nu ska jag spana lite bebiskläder på nätet och sen börja göra mej iordning för ikväll, var hundra årsen man la ner massa tid på hur man ser ut. När man går hemma så blir det ju max lite mascara för att inte skrämma livet ur dom som kan tänkas komma och hälsa på haha.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
2008-12-06 14:15:59

jag älskar julens bord. så himla gott. allt jag vill ha är LAX. jag var på julbord förra helgen och potatisen var för underkokt :S usch!

hoppas det är galet gott och ät mycket!

2008-12-06 14:16:46 http://thegirlwho.blogg.se/

Vad mysigt med julbord :)

Tyvärr kan jag inte komma med att det sker nåt spännande här hos mig,ska göra typ ingenting fram tills ikväll då jag ska jobba natt suck

Jenny J
2008-12-06 14:41:11

Vart med familjen å knatat runt i täby centrum.. käkat lunch.. nu ligger båda älsklingarna å sover.. sen blir det god middag och vanliga kvällsrutiner =)

2008-12-06 14:48:30

Hoppas maten smakade bra på julbordet.Själv så ska jag på 30-års fest ikväll så jag hoppas på god mat och god dricka.

2008-12-06 16:33:57 http://silvermoon.blogg.se/

Julbordet där ska vara helt underbart har jag hört.I dag har vi varit på stan o letat julklappar o nu ikväll ska vi ha myskväll jag lillkillen o en tjejkompis medans sambon ska på julbord..kram kram

Heidi
2008-12-06 17:55:29 http://smokingcankill.blogg.se/

Gud så gott med julbord! Hoppas ni får det trevligt, det ser riktigt mysigt ut iallafall. :)

Trissan - väntar första barnet
2008-12-06 20:19:32 http://soya.blogg.se/

Gött med julbord, själv har jag städat och nu tvättar jag. Skitspännande en lördagskväll :P

Soya
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: