Julen 2008.

2008-12-25 19:39:03 ♥ Vardagsliv

Jag känner mej alltid lika nedstämd när julen är över.
Man fixar och donar i flera veckor innan och sen på några timmar är det över.
Nu vill jag bara börja städa undan allt pynt tills nästa år haha, men jag ska försöka låta det vara kvar iallafall tills nyår.

Sen har jag ju haft julen som deadline med att fixa massor "att göra" och allt som har med bebis att göra.
Så nu är det bara väntan på henne kvar, vad fasen ska jag göra nu fram tills dess? Har jag otur så kan jag ju gå ända tills 18januari. Vart lite orolig på julaftons morgon när jag vaknade vid 6 av massa värkar. Men dom vart hanterbara efter ett tag. Nu är det som innan, mest bara massa sammandragningar hela tiden och ryggvärk.

Men jag är jättenöjd med årets julfirande och jag tror jag vart snäll, för klapparna var super och maten sååå god!
En del av årets klappar:

Presentkort på flera olika butiker (till hem och mej själv), adidas set till pärlan, pengar, en resa i juni till Mallorca med och av svärisarna (spännande att resa med pärlan), sjalar, böcker och mycket mera. 
TACK alla! ♥

Kommentarer
2008-12-25 20:29:12 http://evamys.blogg.se/

åh jag vill också åka utomlands!! :)

Evamy - i väntan på bebisen!

Å vad härligt med en resa =) Skönt att du haft en bra jul och att Pärlan inte bestämde sig för att titta ut på julafton! nu blir det spännande att se om hon blir en 08:a eller en 09:a =)

Sara
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: