Nämen åh.

2008-12-07 23:41:17 ♥ Vardagsliv

Haha förlåt mej!

Jag råkade trycka på fel knapp när jag donade med bloggen i mobilen. 
Så det har inte vart något barnmorske besök idag, det blir det däremot imorgon :)
Jag hade bara påbörjat det så jag inte skulle glömma att skriva om det då jag kommer hem (också för att jag inte kunde sova då näsan är helt igen täppt och jag feber svettas), jag kommer inte ihåg ett dugg längre nämligen. Måste nästan skriva upp att jag ska gå på toaletten för att inte glömma :D Helt galet!

Attans att jag var tvungen att avslöja mej. hihi
Genant, svar ja!
Ni skulle bara veta hur mycket jag har ligger i utkast hahaha..
 


Ni som missade min tabbe så råkade jag lägga upp ett påbörjat inlägg om jag vart hos barnmorskan idag.
Som alltså ska skrivas färdigt och publiceras imorgon :)

Kommentarer
2008-12-07 23:44:57

2008-12-07 23:47:15 http://soya.blogg.se/

Hihi, virrpanna :P

Soya

aha.... lätt hänt =)

Sara
2008-12-08 08:33:06 http://thewife.blogg.se/

Nej, kan inte ha min makes jackor heller.. Jag har ju som sagt världens största mage. Folk tar ju typ illa upp när dom ser mig haha.

Catti

Hihi ja man kan ju inte komma ihåg allt ;)

Katja
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: