Off.

2008-12-10 17:10:10 ♥ Vardagsliv

Ja eftersom jag inte uppdaterar något så kanske ni kan gissa er till att jag fortfarande är helt off.
Har sovit heeeela dagen idag igen, vaken ett tag nu och det känns faktiskt som att det är på väg att släppa *håller tummar*.
För den kan väl inte hålla i hur länge som helst. Men tror det är nått som går nu, många som bli sjuka och ligger länge.



Darling har tagit över mitt boande undertiden jag är sjuk och skurar, fixar och städar som en dåre här hemma, jag nyser och nyser för allt skurmedel haha. Duktiga karl men man kan ju inte låta bli att få lite ångest för att man "bara ligger här".
Men det känns som att det är viktigare för mej att bli frisk nu, ifall det skulle bli en bebis snart. Tror inte att det är så skoj att föda tokförkyld haha.

Ska ta mej upp en sväng nu och äta lite, så pärlis och jag får lite näring. Tur att hon inte blir smittad av att jag är sjuk iallafall :) 

Kommentarer
2008-12-10 18:14:55

jobbish med sjukdom :/

jag har varit sjuk i flera dagar nu, men ändå kunde jag köpa mina första pumps idag! jag är stolt.



jag träffade malin idag. vi undrar om vi får komma och hälsa på dig när vi är i uppsala? PUSS!

2008-12-10 21:30:42 http://carpeannah.blogg.se/

Sofie: Men du är ju alltid sjuker din stackare!

Vad vart det för några?



Ja men det är väl självklart att ni får!!

PUSS

Annah - med bebin i magen
2008-12-11 18:08:04

ett par asfina i riktigt läder! det ska vara dyrt ;)

nej då. dom var ganska billiga och framförallt sköna, annars hade jag aldrig köpt dom!

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: