Orkar inte.

2008-12-16 10:55:28 ♥ Vardagsliv

Jag har massor med saker att göra men jag orkar bara inte.
Från att alltid ha energi på top och göra 1000saker helst samtidigt till att bara neeeh "suck" jag orkar inte.
Visserligen kanske det skulle vara skönt med en "paus-dag" men man kan ju inte låta bli att få ångest för att man inte gör nått vettigt.

Tror pärlan har tagit all min energi, för där inne är det allt annat än lugnt. Tror hon börjar tröttna på sitt hem och möblerar om.

Nä jag tror hjärnan glömde slås på imorse, en liten sovstund till så kanske energi och fantasi till att iallafall skriva kommer tillbaka..

Kommentarer
2008-12-16 13:28:15 http://detriktigalivet.blogg.se/

Om du har möjlighet tycker jag absolut du ska passa på att vila. Graviditet är ett utmärkt skäl för det mesta och ofta även helt berättigat! :-)

Mia
2008-12-16 15:35:52

Jag tycker du ska passa på att vila för nu är det inte långt kvar :) Du behöver energi till att få ut henne också

2008-12-16 16:11:37 http://carpeannah.blogg.se/

Lee: Ja exakt, jag sparar på energin nu tills det är dax istället för att slösa :)

Annah - med bebin i magen
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: