Somnade.

2008-12-09 23:30:38 ♥ Vardagsliv

Jag hann med och göra det mesta på att göra listan, men sen råkade jag somna och sov 5timmar.
Från att inte kunnat sova alls till att kunna sova hela tiden dom senaste dagarna.
Men antar att kroppen behöver det nu när det inte är frisker.
  • Som att betala lite räkningar,
  • Laga mat (Min karl var en underbar karl idag och erbjöd mej inte hämtmat utan hjälpte mej att laga istället. FINASTE DU!),
  • Plocka undan lite (Han var ännu mera underbar och gjorde det också, så nu är det så rent och fint igen. Älskade karl! ♥)
  • Svara på "viktiga" mail
  • Säga upp prenumerationer
  • och mitt abonnemang hos 3
  • Försöka svara på era kommentarer.
  • Öppna post
Så nu är jag ännu mera superkär i min vackra karl .
Längtar så tills jag blir frisker och får pussas på munnen igen och sova tillsammans.
Har boat in mej i gästrummet för att slippa smitta ner honom. Jag är snäll ja :) Kan vara att jag sover mkt bättre i den här sängen just nu också haha.


Vart inget kort på nya frisyren idag kära vänner, det får vi ta imorgon istället.
Eller nästa dag ändå, när jag inte ser halvt död ut :)

Det här inlägget har nu tagit nästan 1timme att skriva så gissar att det är dax att sluta mina gröna igen?


Hoppas det går bra för er Lilla grodden och Kevlarjeans !
Jag är så nyfiken på era bebisar!.
LYCKA TILL!!


Kommentarer

Krya på dig =)

Sara
2008-12-10 00:25:48 http://flixxan.blogg.se/

Flixxan
2008-12-10 00:28:11 http://flixxan.blogg.se/

Meh. Jävla laptop. Det var inte meningen att det skulle bli en tom kommentar.



Jaa..vilken dag som helst duger, bara jag får se någongång ;)



Hm. Ja..eller..eh.. Jo. Jag hade tänkte testa att inte röka. Har testat innan och det gick rätt bra. I mina mått mätt. Nu tänkte ja testa igen. För att se om jag kan. Eller om jag förevigt är slav under nikotinet.

Flixxan
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: