Utmaning julklappar.

2008-12-05 12:45:36 ♥ Vardagsliv

Vart utmanad av Soya [Låst blogg] och fylla i en önskelista till jul.

Tre hårda klappar

♥ Jag skulle vilja ha lite nya kokböcker, tex A Piece of Cake  Våra bästa GI-recept
♥ Lite andra böcker som En shopaholic får en syster, Karriär & köksbesvär och Bonniers barnbok
♥  Present kort på IKEA, KappAhl, dom räknas väl som hårda?

Tre mjuka klappar

♥ Mysiga tröjor
♥ Amningsbehåar kanske kan vara bra.
♥ Bebiskläder, skulle försöka låta henne vara utanför min önskelista men det är omöjligt. Jag kommer bara på saker till henne. Dessa grejer jag skrivit ovanför har tagit 200år att komma på haha.

Tre viktiga klappar
♥ Att pärlan kommer vara en fullt frisk bebis och att förlossningen inte kommer vara allt för "jobbig"
♥ Att jag och darling och våra barn kommer leva lyckliga resten av våra liv :)
♥ Fred på jorden!

Jag utmanar: Evamy, Familjen Korb, Kevlarjeans och Moolin

Kommentarer
2008-12-05 13:03:04 http://moolin.se

JAG ÄR PÅ!

malin
2008-12-05 13:09:57

Hoho..var minsann en sväng i ullared igår. Tror du inte att jag glömde kolla på muggar? Jodå. Och tjurig blev jag när jag kom hem och kom på detta.



Men det var toktoktooookmycke folk där. När man har lagom långt dit försöker man passa in så det inte är fullt så mycket folk hehe..



Blev iaf ett hello kitty mobilband som ska användas till nycklar istället tror jag. Mucho najs. Om jag varit smart hade jag köpt några till.



Jag känner att hellokitty suget börjar återkomma! (inte för att det försvunnit helt innan)



Hello kitty och döskallar skare va!



Ha en trevlig helg!

2008-12-05 13:34:16 http://soya.blogg.se/

Good!

Soya
2008-12-05 15:16:03 http://estella.bloggagratis.se

Vilken söt blogg :)

Ellie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: